Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Wednesday, November 3, 2010

Woi....Aku Rindu Kat Korang........

Tetiba aku rasa amat rindu pd rakan2 sekolah ku dulu.....
Rindu yg amat sesangat.....
Lelebih lagi buat Ros....Sab....Miza...
Dulu senantiasa berempat....
Susah...senang....ketawa...nangis pun sering bersama.....
Sebenarnya sekarang pun kami berempat bukan nyer terpisah jauh....
Tapi mungkin kerana kesibukan n tanggung jawab penyebab kami tak berhubung.....
Ketahui lah teman....
X pernah n x akan dlm sedetik pun dlm hidup ku ini aku melupakan korang....
Tapi aku harap korang semua paham atas tanggungjawab kita......
Namun yg pasti aku mmg rindu giler kat korang bertiga......

No comments:

Post a Comment