Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Saturday, November 20, 2010

ENTAH APA-APA ENTAH

Nie keluarga bahagia(Alhamdulillah)aku
Family aku sendiri besar begitu gak ngan keluarga suami....
Dalam situasi kami bukan senang nak puaskan ati sumer org...
Ada lah suara2 sumbang yg kata aku x adil...
Tp rasa nyer aku dah byk mengalah....
Klau ikutkan setiap mlm raya aku akan kerumah mak aku (segambut)..
Selepas solat raya kami akan bertolak plak ke rumah pak mertua (ampang)
Ptg raya pertama plak ramai2 blik (melaka)gi plak umah mak mertua....
Sehingga lah 2 atau 3 raya baru bleh balik kl.....
So dari sini pun korang bleh tgk part mana yg x adil...
Memang mak aku kat kl dkt dgn aku...
Tp bukan setiap ari atau setiap minggu aku akan ke rumah mak (segambut)
atau umah pak mertua (ampang)...
kami suami isteri berkerja anak2 plak sumer skolah.....
Byk nafkah halal yg harus kami cari.....
Dan byk jugak saluran duit keluar yg akan keluar...
Org x akan faham.....
Mungkin sbb org tu x de family lagi kot....
Tapi masalah nyer disini suami, abah n mak x cakap apa pun...
Adalah org2 yg x penting dlm idup aku tu bersuara....
Sapa dia nak sound2 aku....
Idup dia sendiri belum tentu ujung pangkal....
Sibuk2 plak ngan idup aku......
Aku malas lah nak burukkan org...
Tp yg pasti aku dah start benci dia dan aku dah nyah dia dari rakan2 ku...
Maaf pada sesiapa yg baca blog aku nie dan terasa.....
Tp yg pasti org yg rapat ngan aku akan faham siapa yg aku maksudkan....
Dan bukan org2 yg tersayang ek.....

No comments:

Post a Comment