Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Saturday, November 6, 2010

Aku jd Hugh merah................

Ari nie kau bgn awal......
Basuh kain n sidai kain......
Sapu rumah n kemas rumah.........
Siap2 sbb nak gi kenduri kawin ntn kat puchong(adiksufi)
Tgh sibuk2 dtg jiran sebelah ngadu......////ita....ari khamis baru nie mamat tembak mata pepey.....
wan risau...mata pepey x leh bukak..asyik berair je......wan nak ckp smlm tp nampak korang dah nak kuar/////////
Berderay dah dlm badan aku....dari ok tetiba perut aku memulas2 nak membuang.......
Sabar...ita...sabar...tunggu.....mamat...balik...ek......

Kulit aku dah bertukar kaler dah mungkin dr cekolat jd merah menyala sbb marah dan tahan perut aku yg tgh sakit nie....
Balik je mamat dr kedai aku pun tanya....
AKU:    ABG ADA X APA2 YG ABG NAK CERITA ATAU CKP NGAN IBU.....TOLONG BG TAU SKRG......
MAMAT:XDE APER2 BU...ABG OK JE.....XDE BUAT APA2 PUN......
Aku tanya lagi...dia masih jwp benda yg sama...
Aku pun melangkah kedapur gi amik hanger....Apa lagi.....berbintat lah bdn mamat.....

Aku nie cpt cikit naik angin...lagi2 aku sll ckp klau ada apa2 tlg bg tau sendiri jgn smp org lain yg bg tau...ibu x suka......

So...
1 week mamat x de hphone...x leh main kat luar.....dan xleh main ps.....

Aku ngadu kat mak...x tau nak buat apa....Mom    help me......

No comments:

Post a Comment