Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Wednesday, November 3, 2010

SUKA ATI AKU LAH.....................

Selalu aku berhadapan dgn org yg x  sedar diri.....
Bila org yg baru pertama kali atau dah lama x jumpa aku tgk aku dia mesti tanya......
S:X sakit ke tindik idung tu....atau...S:adik nie ada keturunan india ke......
Atau pun (satu lagi ayat yg paling sakit ati aku dgr)...
S:Kalau anak dara aku lah buat camni dah lama aku tampar muka dia.........
(dengar jawapan n penjelasan aku ek)
J:Kalau sakit pun idung aku bukan idung ko.....suka ati aku lah....laki aku pun x marah....
J:Memang saya ada keturunaan india pun klau tgk family saya jgn terkejut semua bangsa ada.....
J:Renti2kan lah mengumpat hal org tu....jgn mengata sbb klau x jd pada anak mungkin jd pada keturunaan ntn(baru padan muka ko)lagi pun suami sy izin kan sy bertindik di hidung dan sy buat pun bukan sbb nak menunjuk tp nak kurang masalah sinus yg sy ada.....

So............................
Moral citer ini ialah........................
Jgn nilai org dari luaran tp nilailah dr dalaman....................
Ada paham......................

1 comment: