Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Friday, October 8, 2010

Keluarga yg ku bina

Hasil perkahwinan aku dan suami selama 9 tahun kami kini memiliki 3 org cahaya mata.Boy-Girl-Boy......
Mamat-Kekin-Ijoy......8-6-2.....2002-2004-2008....
Pandai aku plan kan.....Mereka lah racun dan mereka juga lah penawar nyer.......
Aku mengharapkan mereka bertiga akan membesar dgn sempurna dlm pendidikan...agama...budi bahasa....dan segala nyer....Setelah menjadi seorang ibu biarpun dlm usia yg muda dulu,baru aku tahu bertapa susah nyer dan besar nyer pengorbanan seorang Ibu.....
Aku mengharapkan apa yg telah dibina ini akan kekal hingga akhir hayat ku........
Dan aku sering berdoa pd Tuhan agar mata ini tidak tertutup sehingga anak2 ku besar....

No comments:

Post a Comment