Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Thursday, October 14, 2010

Black n White

Org lain yg kawin org lain yg giler glamour..........
Ibu...papa....ngan anak2 sumer sama...he..he..he..
Cantik gak warna hitam putih nie.......
Pandai adik ipar aku (ajoy n wife solehah)
Tp masa kenduri nie aku tgh sakit mulut dan dah hampir sebulan kena x baik2...
Nasi mmg x masuk dalam mulut nie..minum air ngan makan aiscream je....
Pakai baju hitam nampak cengkung semacam je.....
Telinga pun sakit....Sampai kena appt jumpa pakar.......................
X payah aku sibuk2 nak diet sbb berat badan aku turun kat 8 kilo......(nie tgh melompat2 kegembiraan nie)
Doktor kata faktor utama sbb hormon.....aku nie senang dpt jangkitan......
Doktor kata x mo tension-tension......
Susah gak nak turun kan berat badan nie kan...kena sakit dulu plak....
Tp klau nak naik senag semacam....dalam 1 jam pun bleh naik......
So for this moment aku maintain kan berat badan aku,.....
Klau bleh nak turun lagi 2 kg.......
So tension meh datang kat aku sbb aku nak turun kan berat badan aku......
(mesti org cakap aku gilakan)
He...he...he....

No comments:

Post a Comment