Rezuwanati Abdul Rahim...Lebih dikenali dengan panggilan ITA...WAWA....ATIH......Anak kepada Abd Rahim n Fuziah.Isteri kpd Eddie Norisham,Ibu kpd Mamat ,Kekin,Ijoy n baby eary serta menantu kepada kedua mertua ku.Berkerja dalam bidang travel..huhuhu(wanita bekerjaya rupa nyer aku nie).Insan biasa yg sering memaafkan dan ingin dimaafkan...Pun begitu x mudah melupakan kenangan2 silam..(bukan pendendam..ok)

Sunday, February 12, 2012

Klau mereka sumer risau aku lagi lebih risau

Emmm...due date dah lepas...
Tapi aku blum lg bersalin2...
Tp atas nasihat Dr Pakar aku ngan baby x de apa2....
Ini kesan dari ubat yg aku ambil setiap hari utk kidney yg x berapa sihat nie....

Sumer org dok nanti2 biler leee baby aku nak kuar....
Aku pon dah x sabar dah mcm tu gak ngan En Suami dan anak2...
Sbb dah lama x de baby kan...

Timer kasih atas perhatian family,kawan2 dan sumer org yg allert ttg aku...
Terharu nok.......
Tp kekadang tu tension gak sbb sumer org asyik tny...
Ati yg x runsing nie terus jd rungsing......

Tp ibarat kata dr biarlah baby tu x nak keluar lg so kiter jgn lah paksa dia keluar..
Dia sonok kot dodok dlm perut ibu nie lelama...
Sbb dapat mkn apa yg ibu makan...
Yg ibu nie plak selagi baby x kuar memanjang asyik mengidam jeee....
Sian En suami terpaksa le ngikut klau x nak aku ngajuk plak....

Hehehe.........
Apa2 pon untuk sumer tolong doakan yg terbaik utk aku ngan baby ek....
Harap2 sumer selamat...Dan baby pon x nak dok lama2 dlm perut ibu nie....
Ibu dah lama x pakai seluar jeans nie.....
Cepat ek dik kuar.....

No comments:

Post a Comment